De trotse prijswinnaars. (Foto: Traffic Builders) .
De trotse prijswinnaars. (Foto: Traffic Builders) .

Traffic Builders wint meerdere prijzen bij Dutch Search Awards

Algemeen

Het Almeerse Traffic Builders is dubbel in de prijzen gevallen bij de Dutch Search Awards 2021. Van de twaalf nominaties hebben ze er twee weten te verzilveren, namelijk de ’Beste PPC lokale campagne’ en de ‘Beste full funnel campagne’. Daarnaast zijn ze als kers op de taart benoemd tot ‘Beste Agency Large’.

Samen met opdrachtgevers Mediq, Eneco en TopMondzorg was Traffic Builders twaalf keer genomineerd, in acht verschillende categorieën. Wolter Tjeenk Willink van Traffic Builders laat weten: “We hebben daarvan twee gouden medailles in ontvangst mogen nemen, in de categorieën ‘Beste PPC lokale campagne’ en ‘Beste full funnel campagne’, beide voor ons werk voor TopMondzorg. Naast deze geweldige prestaties zijn we drie keer tweede en drie keer derde geworden bij de Dutch Search Awards. Dat is een heel groot compliment voor ons team met vakidioten. Als kroon op ons werk hebben we de Excellence Award voor ‘Beste Agency Large’ gewonnen, een geweldig resultaat omdat het zowel een publieksprijs als vakprijs is. We willen Mediq, Eneco en TopMondzorg ten zeerste bedanken voor de fijne samenwerking. Zonder hen waren deze prijzen niet mogelijk geweest.”

Over Traffic Builders

Het Almeerse Traffic Builders is een digital marketingbureau dat gelooft in de kracht van datadriven marketing en merkcommunicatie. Naast Eneco, Medig en TopMondzorg werkt het bedrijf ook voor andere grote spellers zoals Rabobank, ING, Nationale Nederlanden en Seat. Traffic Builders bestaat komend jaar 20 jaar en is van plan dit groots te gaan vieren.