Algemene Ledenvergadering VBA verplaatst naar januari 2022

Partnernieuws

De VBA Algemene Ledenvergadering (ALV) van dinsdag 30 november 2021 gaat niet door, maar wordt verplaatst naar januari 2022. Het wordt dan een digitale bijeenkomst.

De planning om de ALV zowel fysiek als digitaal te laten plaatsvinden moest worden aangepast naar aanleiding van de persconferentie. Door de nodige aanpassingen in de gegeven korte termijn, zou dit ten koste gaan van de kwaliteit van de ALV, stelt het bestuur van de VBA. ‘We vinden het daarnaast belangrijk dat er zoveel mogelijk leden naar de ALV komen, omdat dat het moment is waarop zij inspraak hebben en rechtstreeks geïnformeerd worden over het beleid van de vereniging.’

Daarnaast zijn die momenten van contact volgens de VBA goed voor de verbinding tussen leden en het bestuur onderling. Het bestuur kan nu niet voorzien of het mogelijk is om spoedig weer fysiek in de namiddag samen te komen. Daarom is besloten om de ALV in ieder geval 100% digitaal te laten plaatsvinden in januari 2022. ‘We zullen de digitale bijeenkomst dan wel aantrekkelijk maken, zoals we dat eerder hebben gedaan in mei 2020.’ De datum voor de ALV zal spoedig bekend worden gemaakt.